View Full Version : Haarlem Topic vol. 3! (Dutch)
Tatsumaru
Dec-10-06, 11:06 PM
Recent nieuws
Eerstvolgende grote groepsessie: Zondag 21 Januari 2007 / van 16:00 tot 18:00.
Ik heb hierbij nog iets te zeggen wat me dwarszit aan het organiseren van dit alles, maar dat komt een andere keer.
Waar?
Kennemer Sportcentrum, ijsbaanlaan 4A in Haarlem.
http://www.it-x.nl/images/kennemer%20sport%20complex.gif
Hoe kom ik daar?
Vervoermiddel! Als je met de auto komt moet je zelf uitzoeken :tongue:
Voor de trein, check treintijden op www.ns.nl. Als je op station bloemendaal helemaal uitstapt, moet je rechts lopen totdat je bij een tunneltje komt. Daar ga je onderdoor, als je eruit bent zit je in Haarlem. Vervolgens loop je door een parkje heen en blijf je ongeveer dezelfde kant op lopen: je zult achter de huizen een groot blauw/groen gebouw zien in de verte: daar moet je zijn. Het is ongeveer 5 minuten lopen van het station.
Hoe lang en hoe vaak?
Ik probeer de zaal zo vaak mogelijk op zondag te huren, voor 2 uur lang. Houd dit topic dus in de gaten voor tijden enzo. Soms is een zondag volgeboekt en kunnen we niet, etc etc etc
Hoe duur?
Neem losse euro muntstukken mee, als er veel mensen zijn wordt het uiteraard onder de 5 euro. Ik laat mensen hun naam op een blaadje schrijven en deel de 60 euro door het aantal mensen. Als er 30 mensen zijn is het 2 euro per persoon, om zo de 60 euro te halen die de 2 uur kost. Als er meer dan 30 mensen zijn blijft het 2 euro, want ik ga niet met eurocenten zitten kloten aan de balie daar.
Als mensen een probleem hebben met dat er extra geld overblijft, dan wil ik dit wel ritueel verbranden waar iedereen bij is. Je begrijpt wat ik hiermee bedoel: Ik heb geen zin in gezeik met geld.
Wanneer? / Komende sessies?
Zondag 21 Januari 2007 - van 16:00 tot 18:00.
Trixter-Mike
Dec-10-06, 11:21 PM
mooie tijden man, k zal er zeker WEER zijn!
Tatsumaru
Dec-11-06, 01:08 AM
Normaal sluiten ze om 18:00, maar aanstaande zondag is er iets (evenement ofzo) waardoor het personeel iets langer blijft.. dus vandaar de mogelijkheid. Ik hou meer van vroeger op de dag maarja dit was de enige kans :tongue:
Duss wie komt nog meer?
orichiu
Dec-11-06, 04:52 AM
Hmm kzal proberen te komen !,
word wel moeilijk met geld regelen ahha, ik moet echt weer een baantje zien te regelen.. Hier is trouwens nog een samp van laatste training gisteren ! :D
http://trickstutorials.com/forum/showthread.php?t=17460
Trixter-Mike
Dec-11-06, 05:28 AM
echt een vette sampler!
en wat was dat geschreeuw in dat tunneltje nou? haha
orichiu
Dec-11-06, 05:56 AM
wuhahaha er lag een hele poepstreep over die wand heen,
dus deed alsof k last had van spetterpoep :cool:
Trixter-Mike
Dec-11-06, 06:01 AM
haha echt geweldig!
k vond het ook gewoon te grappig om te zien hoe die cameraman (ja zo noem ik het maar ff want ik weet niet wie filmde :toungue: ) helemaal flipte : WAT IS ER , KK ,WAT IS ER! hahaha xD
En heb je mijn PM trouwens al gelezen?
Cinder
Dec-13-06, 03:42 AM
volgende keer zal ik er ook weer zijn :D
maar laatste keer is het tog niet dan huuren we hem gewoon op een doordeweekse dag ofzow :D
Rayzer
Dec-13-06, 12:07 PM
Yep ik kom ook zondag !
(Tom stuur nog ff die vid he! Doe anders via yousendit ofzow :tongue: )
Jwizzman
Dec-16-06, 07:33 AM
Tatsumaru als je ooit zin hebt om te komen trainen in Amsterdam dan ben je welkom (dinsdag/woensdag/vrijdag)
saunders
Dec-17-06, 06:33 AM
damn jwizzman die cork van jou is echt ziek! *jealous*
orichiu
Dec-17-06, 09:22 AM
damn jwizzman die cork van jou is echt ziek! *jealous*
seconded !
gooi die shit op vloeeer !
Tatsumaru
Dec-18-06, 03:22 AM
Hm, beetje klote met de betaling gister omdat ik te kort kwam. Weet niet precies hoe dat is gekomen maar voor nu boeit het niet, vindt het alleen klote dat ik zelf een tientje moest geven. Ik heb beetje terug gekregen van iemand dus dat zit wel oke. Volgende keer moet het wel beter, dan ga ik gewoon iedereen af met een afvinklijst ofzo.
Ohja, en voortaan 10 minuten van te voren beginnen met opruimen en shit, we moeten er direct uit als onze tijd op is. Die vent achter de kassa was kwaad op me en als het zo doorgaat mogen we er niet meer in. FF dat het duidelijk is, want ik heb geen zin meer in dat gezeik.
Rayzer
Dec-18-06, 06:42 AM
Helemaal mee eens Chris! Jij regelt het enzo en dan vind ik et tering gierig als iemand er dan wel van profiteerd maar niet bereid is om ervoor te betalen.
En dat opruimen moet inderdaad beter...Niet steeds pas een kwartier na tijd eruit gaan. Die man zei et gister ook weer jah...
Ik vond het echt vet deze keer. Eindelijk dat ik die backflip op de vloer durf, dan hoef ik me daar niet meer druk om te maken, kan ik me eindelijk op nieuwe tricks focussen :D.
Wel kut van dat geld ja, maar met Jan dat was mijn schuld. Ik was vergeten dat ik hem gezegd had dat ik voor zou schieten. Dus hij ging ervanuit dat ik betaald had ^^"
Als we volgende keer van te voren opruimen hoeft't ook wat minder gehaast en kan je op de lijst kijken wie betaald heeft.
Rayzer
Dec-18-06, 10:57 AM
Het was cker vet! zoals altijd eigenlijk! :smile:
Tom landde backflip en reverse gainer! Felix bijna reverse gainer en bijna X-in, Chris landde gwoon bijna cork en landde fulltwist!!! En achmed zijn vrienden waren met zieke shit als double corks en 720 btwists bezig daarzow!
Wel was het ontiegelijk druk vond ik...vooral omdat ze voor die double corks/double btwist shit tering veel ruimte nodig hadden...Daardoor hebben de wat minder goede niet altijd evenveel ruimte als ze zouden willen hebben, das wel jammer.
Tatsumaru
Dec-18-06, 12:29 PM
Haha die fulltwist was totaal niet de bedoeling of gepland, maarja, ben er blij mee :tongue: En gefeliciteerd met je backflip Tom, eindelijk hehe.
Ik weet niet hoe die 2 broers heten maar respect, ze zijn echt goed. Btwist-double gainer pogingen zag ik een paar keer, ziek :good:
saunders
Dec-19-06, 03:32 AM
tom backflip landen en dan gelijk reverse gainer? props man
Cinder
Dec-20-06, 04:32 AM
het ging echt te slecht deze sessie
volgende keer wat vroeger slapen helpt miss :P
gaan we hem nou in deze weken nog een keer door de weeks huuren?
GoldVision
Dec-20-06, 06:53 AM
kzal eens kijken of ik weer bij ben de volgende keer :cool:
Rayzer
Dec-20-06, 08:43 AM
Ik was degene die liep te zeiken dat het zo druk was, maar er zijn nu 2 gasten die een keer mee willen naar Haarlem... Ze hebben beide nog nooit getricked, maar een van hun heeft zeker wel potentie om al snel vrij goed te worden. Die andere wil gewoon ook een keer mee.
zal ik zeggen tegen ze dat et goed is of word et dan echt te vol?
Tatsumaru
Dec-20-06, 09:33 AM
Laat ze maar komen, als ze graag willen moet je geen nee zeggen. Ook al is het soms te druk, er is altijd wel wat ruimte...
Slecht nieuws voorlopig, want ik kan de hele komende week niet reserveren. Allemaal door dat lompe basketball toernooi: slaat nergens op waarom ze dan die turnzaal dichtdoen maarja. Het wordt dus pas weer 2007.
saunders
Dec-20-06, 11:59 AM
haha ja vage shit man, een turnzaal sluiten ivm een basketbal toernooi? haha
Tatsumaru
Dec-21-06, 09:03 AM
Zucht, hele week daarop ook niet. Doordeweeks in ieder geval - weer gesloten.
Eerstvolgende keer is Zondag 7 Januari 2007, van 14:00 tot 16:00.
orichiu
Dec-21-06, 01:49 PM
Ik zou i guess 7 jan ook weer kunne komen :)
Eindelijk weer geld dan haha,
Hey Chris, als ik nou es ga informeren of hier een zaal te huur is
we hebben wel een turnzaal in Almere.
Dan spreken we in de vakantie daar af, kan jij gelijk je gitaar ophalen :)
Ik zal eens gaan bellen okej
Rayzer
Dec-22-06, 06:03 AM
klinkt als een goed plan Tom! :smile:
saunders
Dec-22-06, 06:47 AM
dat van dat basketbal toernooi shizzle stond vandaag ook in de metro btw
Ja ik heb ff op internet gezocht,
die turnzaal is niet van de gemeente. En kost 60 euro per uur.
Wel een hele grote, maar is het toch niet waard denk ik.
Ik ga wel een andere gymzaal huren hier. Eentje die heeft mattjes waar je de vloer mee kan bedekken *zoals je ook vaak bij TKD ziet*.
Die is ongeveer 20 euro per uur. Moet maar zien, wie lijkt het wat om hier naartoe te komen, volgende week dan. ALMERE?!
Tatsumaru
Jan-06-07, 01:45 AM
Jep, morgen 14:00 - 16:00.
Als het weer stokvol wordt (naar aanleiding van gisteren) dan moet er ff goed overlegd worden over hoe dat verder gaat, want iedereen moet wel wat space hebben :smile:
Man, ik ben roestig / heb er zin in :juji:
Rayzer
Jan-06-07, 01:08 PM
Jep, morgen 14:00 - 16:00.
Als het weer stokvol wordt (naar aanleiding van gisteren) dan moet er ff goed overlegd worden over hoe dat verder gaat, want iedereen moet wel wat space hebben :smile:
Man, ik ben roestig / heb er zin in :juji:
Zeker waar wat je zegt Chris over die drukte. Het is echt super leuk om met zoveel mensen te trainen, maar die zaal is gwoon op een gegeven moment te klein ervoor...
En op die mini-loopkicks gathering liep et opzich wel soepel; gewoon omstebeurt, maar et werkt gwoon lekkerder als je lekker de ruimte heb.
wat ik al eerder zij gewoon mooi een rij make he....
Trixter-Mike
Jan-07-07, 08:01 AM
bwah... kon niet komen vandaag omdat me pa de auto meegenomen had en dat werd me pas een uur voor vertrek verteld..
voor openbaar vervoer was ik al te laat... geweldig -.-
wat ik al eerder zij gewoon mooi een rij make he....
Ja vrijdag was het goed zo, niemand had last van de drukte.
Maar in die rij kan je omstebeurt wat laten zien. Ik wilde ook gewoon ff me (noob) tricks kunnen oefenen. Als mensen diagonaal over de vloer gaan heb je nog steeds een hoek die gewoon vrij is. Daar was ik een beetje met Nick, Chris etc. aan het oefenen, dat lijkt me geen probleem!
Het was wel druk maar een echt probleem vond ik het niet. Toch kan je wel wat meer doen als het wat rustiger is, maar dat lag niet aan dat mensen door elkaar liepen ofzo, want dat viel echt mee vond ik.
Rayzer
Jan-08-07, 07:42 AM
jah was leuk zondag, veel geleerd :smile:
was druk maar idd: beetje in die hoek lopen klooien en dat ging gewoon goed, want ik neem aan dat jullie die daar vanuit die hoek diagonaal gingen weinig last van ons hadden toch?
Tatsumaru
Jan-09-07, 02:04 PM
Eerstvolgende grote groep sessie die ik heb gereserveerd: Zondag 21 Januari 2007 / van 16:00 tot 18:00
Ik heb nog iets te vertellen wat me dwarszit aan het organiseren van dit alles, maar dat komt een andere keer.
Trixter-Mike
Jan-09-07, 02:17 PM
Eerstvolgende grote groep sessie die ik heb gereserveerd: Zondag 21 Januari 2007 / van 16:00 tot 18:00
Ik heb nog iets te vertellen wat me dwarszit aan het organiseren van dit alles, maar dat komt een andere keer.
K hoop niet dat het weer zo druk word als ik heb gehoord.
Dat zal behoorlijk klote zijn.
Tatsumaru
Jan-15-07, 06:27 AM
Even een 'belangrijke' anouncement.
Aanstaande zondag (16:00 - 18:00) is de laatste keer dat ik de zaal huur voor zo'n grote groep. Het is een te grote last geworden / en om eerlijk te zijn heb ik er geen zin meer in, om altijd voor de betaling te zorgen en te horen van die vent achter de kassa dat we er veels te laat uit gaan omdat sommigen na onze tijd nog doorgaan. Ik heb een keer ook 10 euro moeten betalen ipv de 3 euro die ik van iedereen vroeg: dit als voorbeeld dat ik het niet meer leuk vindt. Ik heb nog wat meer redenen maar dat doet er niet toe.
Ik wil hierbij vragen of iemand anders dit over wil nemen.
Ik zal ook op het streettrickz forum hierover posten, aangezien veel mensen die op zondag komen op dat forum zitten.
Rayzer
Jan-15-07, 10:06 AM
Ik wil je in ieder geval heel erg bedanken voor de vele keren dat je de moeite heb gedaan om het te organiseren Chris! Echt props voor dat! :good:
Super jammer en ook vervelend, vooral ook voor jou, dat het zo is gelopen.
Maar ik kan helemaal begrijpen dat je die problemen een keer zat bent.
Zie je zondag op de training :cool:
Nick
Chris ik houd van je, al die keren ik moet moet... :'( huilen
Tatsumaru
Jan-16-07, 11:48 AM
Haha, what the hell Tom?
Laten we van deze zondag in ieder geval een goeie, laaste grote groep sessie maken :good:
Rayzer
Jan-19-07, 11:06 AM
ey heel gefucked is dit man...ik moet uit eten zondag dus nu moet ik even snel wat regelen zodat ik wel kan komen...zou echt TE genaaid zijn als ik die laatste grote sessie moet missen :ogre: :dead:
ik laat et nog wel weten of et gelukt is...
Tatsumaru
Jan-20-07, 01:51 AM
Shit man / ik hoop dat je het kan halen... probeer anders iets te regelen dat je na de sessie naar het restaurant gaat of wat dan ook.
Succes anyway :good:
Rayzer
Jan-20-07, 12:45 PM
Godver! Het gaat niet lukken ben ik bang. We gaan er al om 4 uur 's middags heen, het is een "verplicht" familie etentje :ogre: Het zal wel leuk worden enzo maar ik ben liever aan het tricken dan...
En na de sessie gaan is niet echt een optie: 18.00 uur sessie afgelopen, kan pas om 18.39 trein pakken, kom dan om 19.40 aan, moet dan nog half uur fietsen naar et restaurant = 20.10 uur! dan zit iedereen al aan zijn toetje ben ik bang:ogre:
sjezus vind et echt niet leuk...laatste grote sessie en dan moet ik net die missen...en ik zou nog wel Kjer alsnog begroeten, straks denkt ie nog dat ik niet kwam omdat ik bang ofzo was! :dead:
nou ik wil iig nog wel ff zeggen: jullie veel plezier, chris: nogmaals bedankt voor het organiseren iedere keer en ik hoop weer gauw met jullie te gaan tricken!
saunders
Jan-20-07, 12:57 PM
en ik zou nog wel Kjer alsnog begroeten, straks denkt ie nog dat ik niet kwam omdat ik bang ofzo was! :dead:
ik zou me daar echt niet druk om maken hoor, wat kan jou dat nou boeien
wel kut voor je dat je niet kan man :eh:
Sivlon
Jan-20-07, 01:09 PM
Haha iedereen die die turnzaal huurt wordt op den duur gek.
The Curse of the Kennemer Sporthal.
Eerste Generatie huurder: Kell/Sivlon
Tweede Generatie huurder: Chris/Tatsumaru
Who's next?
Wel jammer Chris ik weet dat je je best op het organiseren deed. Jammer dat er mensen zijn die het gewoon verziekt hebben voor iedereen. Wat jou heeft laten stoppen zijn factoren die ook bij mij een rol hebben gespeeld (een paar mensen weten dat op een gegeven moment ik 30 euro uit me eigen zak had betaald omdat mensen niet betaald hadden). Dit geld trouwens niet voor iedereen want de vaste klanten die meestal kwamen toen ik het nog gewoon organiseerde waren meestal wel netjes. Maar er zitten altijd van die mensen tussen.
We kunnen nu alleen maar bekijken hoe het met de toekomst van de turnzaal zit. Als ik ooit weer zou beginnen met het huren ervan (wie weet, zeg nooit nooit, maar niet in de nabije toekomst :P ) zal het heel anders gaan.
saunders
Jan-20-07, 01:14 PM
is het niet mogelijk om gewoon een banlist op te stellen? dat je bijhoud wie er neit betaald heeft en die mensen gewoon de toegang ontzegt? klinkt nogal grof maar dan moet het maar zo
jammer man dat dit de laatste keer wordt
kan er zelf helaas niet bij zijn realy sucks
maar k snap je goed man zate egt een paar teringlijers bij die dachte dat ze het allemaal wel ff zoude regele, ik heb er inidegval veel geleerd so thnx daarvoor :)
en ik zal je vast nog wel een paar keer gaan zien bij andere sessies in nl
hoop ik tenminste (ow en ik kan nog steeds geen jacknife haha dus die moet je me nog steeds lere) :p
groetjes erling
HEERzer0
Jan-20-07, 02:40 PM
yeah jmmr dat het niet meer doorgaat maar Chris heeft wel gelijk!
di sfeer daar werdt vaak minder..
ik ben r morge iig wel ! tis alleen Fockedop Dat alleen Ik en Elias van Team Asura er zullen zijn -_-'
vin ut egt klote dat ik ut ni met de andere kan dele.. Otis mis ik zoiezo altijd
morge zal yannick erling gio enzo r bij kome -_-''
maar khoop wel dat ut morge nog wel gewn dope wordt!!!!
en dat mense miss wat vriendelijker tegen elkaar zijn ..
trick-sfeer in NL mag egt omhoog!
Dat van die sfeer is onzin laatste keer dat ik er was, was er echt een vet goede sfeer (Vorige zondag). Het ligt in iedergeval niet aan die mensen want het was geweldig en ik heb vet goed kunnen oefenen :)
Rayzer
Jan-21-07, 02:41 AM
lol laten we alstjeblieft niet hier ook al die "sfeer" discussie gaan starten, die is al een tijdje op Streettrickz aan de gang vlgns mij :tongue:
Maar ik ben et wel met Sade eens :cool:
Tatsumaru
Jan-21-07, 05:01 AM
Wow, opeens veel reacties. Bedankt voor de vriendelijke woorden iig :)
@Rayzer - Jammer man, maar het is niet anders / dit soort dingen gebeuren nou eenmaal. Ik zal je vast weer binnenkort zien anyway :good:
@Sivlon - Je hebt gelijk, na een tijdje organiseren wordt je gewoon gek haha. Hopelijk zie ik je weer eens tricken :smile:
@Erling - Ik hou je aan die jacknife haha, hopelijk kan ik een cork volgende keer dat ik je zie. Jammer dat je er niet bij bent vandaag.
Welp, aan iedereen die wel komt - tot straks dan :cool:
orichiu
Jan-21-07, 05:25 AM
Pfftt..
kan er niet by zyn, family issues..
Khoop dat jullie een relaxte training hebben !
en kvind het echt jammer dat k er niet by kan zyn :sad: ..
Nog bedankt chris voor het regelen elke keer ! :good:
Die zomer gathering gaan we zeker nog houden , Thats a promise :tongue:
orichiu
Jan-21-07, 05:26 AM
Ik heb trouwens al iets Bedacht wat best wel de shit zou zyn.
maar ill let u know :good:
HEERzer0
Jan-21-07, 12:59 PM
sessie was dope!!! i loved it! iedereen was nice bezug...
( kvon ut alleen kut dat me knie gay ging doen ) hahah maarjah
kheb wel goed kunne traine opzich!
Tatsumaru
Jan-22-07, 01:11 PM
*stabs Tom*
Haha man waarom was je er niet :ogre:
Ik had wel een oke sessie, maar mn enkels waren serieus brak en ik kon me niet uitleven door de steken die ik kreeg haha. Maarja, was wel leuk :good:
/the end.
was kapot nice damn hahah
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.