PDA

View Full Version : NL TRIXZMAS

achie
Dec-25-06, 03:14 PM
yoo peeps kjer is just back today Very Happy
and we gonna keep a own little loopkicks gathering
there are gonna be loopkicks shirt's 4 sale ( limited )
and a session ..paddle kickin..a battle the whole thing
its gonna be a fun day!

and yeah kjer is gonna be there ( this time for real
WE need a list about whos coming
tell ure friends 2
more info coming......

only info i can give u is that the price gonna be the entrance fee for the gym ( waarschijnlijk in Haarlem )..

]please give me ure name if ure comin ( and friends )
so we can set a date

http://i11.tinypic.com/3347xgw.jpg

achie
Dec-26-06, 05:21 PM
oke dus niemand van tt wil komen ???

Tatsumaru
Dec-27-06, 01:14 AM
Ik ben geintresseerd, en ik zal zien of ik wat vrienden mee kan krijgen :pirate::smile:

T0M
Dec-27-06, 08:41 AM
haha ik zal er zijn!
...dat wordt straks ons standaard trickgroep + kjer :p

orichiu
Dec-27-06, 09:21 AM
:shocked: <3 achi

saunders
Dec-27-06, 09:53 AM
moet heen moet heen moet heen moet heen moet heen moet heen moet heen moet heen moet heen moet heen moet heen moet heen moet heen moet heen moet heen!!!

als het maar geen 13 januari is want dan kan ik sowieso niet

ik hoop dat ik kan komen man *crosses fingers* :smile::ogre::burger::tomatoe:

saunders
Dec-28-06, 05:24 AM
he ik lees net dat er op streettrickz ook heel veel animo is, gaat het dan wel lukken in haarlem ivm drukte? we hebben namelijk wel eens eerder last gehad van drukte, en dit word minstens 2x zo druk ben ik bang

orichiu
Dec-28-06, 05:43 AM
he ik lees net dat er op streettrickz ook heel veel animo is, gaat het dan wel lukken in haarlem ivm drukte? we hebben namelijk wel eens eerder last gehad van drukte, en dit word minstens 2x zo druk ben ik bang

daarom maakt achi ook een lijst,
en als het goed is was vol vol. dus ze zullenwel een maximum aantal in gedachten hebben denk k. als je gewoon ff je naam doorgeeft zit het voor jou wel goed :tongue:

saunders
Dec-28-06, 09:35 AM
ok schrijf mij dan maar op achie (ik heet brendan), maar ik ben nog niet 100% of ik ook daadwerkelijk kan, maar ik zal zo gauw mogelijk de zaak vaststellen

btw schrijf nick kraakman (rayzer) ook maar op, hij is nu op wintersportvakantie maar als hij erachter komt dat er een mini-loopkicksgather in nederland is waar hij niet meer heen kan omdat t vol is vermoord ie me :tongue:, hij kan geloof ik altijd wel

achie
Dec-28-06, 04:18 PM
ik ga die lijst laten zien wanneer ik de dag heb en dan nog hoor van mensen die komen

komt goed peeps :D

PEEPS WAT BESTE IS PM ME DE NAME VAN DE MENSEN DIE WILLEN GAAN KOMEN ZO IS HET NIE DUIDELIJK
(EN DE MENSEN DIE DAT AL BIJ SREETTRICKZ FORUM HEBBEN GEDAAN NIE OOK HIER DOEN WHAHAH)

saunders
Dec-29-06, 04:17 AM
yo achie is het ook mogelijk om al vast je naam op te geven, zonder dat je 100% zeker bent of je komt? ik weet t namelijk nog niet zeker of ik kan maar ik zou dit absoluut niet willen missen :dead:

(vage shit man als ik in dit topic een quick reply doe is ie een half uur bezig met submitten:punched::tongue: )

Futurebb
Dec-29-06, 02:56 PM
in english?

orichiu
Dec-29-06, 03:21 PM
its about a gathering in the netherlands,
so im not gonna translate it all, if u already know ur not coming :cool:

achie
Dec-29-06, 03:26 PM
yeah whahah
its in the netherlands man
butt your welkom hahah

Tatsumaru
Dec-30-06, 02:43 AM
Hm, ik heb op streettrickz forum gelezen dat het op een vrijdag wordt gehouden en dan kan ik niet / dus schrap me maar van je lijst. Ik ben sowieso niet het type trickster dat kan battlen omdat ik totaal (nog) niet can combo'en... en aangezien het zo druk wordt kan je me beter missen :tongue:

Zorg er wel voor dat er een sampler gaat komen haha!

saunders
Dec-30-06, 04:12 AM
ah jammer dat je niet kan, maar battlen draait ook niet zo veel om skills, zeker niet bij tricking. het gaat meer om de lol die je ervan hebt. en bovendien, jij bent beter dan de meeste van ons, dus ik snap niet waar je je zorgen om maakt :tongue:

orichiu
Dec-30-06, 04:52 AM
ah jammer dat je niet kan, maar battlen draait ook niet zo veel om skills, zeker niet bij tricking. het gaat meer om de lol die je ervan hebt. en bovendien, jij bent beter dan de meeste van ons, dus ik snap niet waar je je zorgen om maakt :tongue:

quoted ftw !
genoeg moves voor serious damage haha,
ik zie niemand naast kjer daar een aerial 2 gms gooien :tongue: .

Rayzer
Dec-30-06, 05:26 AM
yo, kben terug van wintersport en Brendan: thanks dat je mijn naam alvast ff had gepost :good:

Jah ik wil cker wel komen dan! als et echt battlen word dan zal ik wel toeschouwer zijn maar et is al super vet om Kjer is te zien en zo een loopkicks shirt zou ook chill zijn :smile:

Ifrit
Dec-30-06, 10:59 AM
is er ondertusse als iets van een datum bekent

saunders
Dec-30-06, 12:28 PM
Zalig zijn de dommen, it's not like you'd be going anyways right?

piss off stupid british wanker

saunders
Dec-31-06, 05:41 AM
you
*the message you have entered is too short. please lengthen your message to at least 4 characters*

T0M
Jan-01-07, 06:55 AM
Hey Achie
we hebben hier een grote turnzaal in Almere. Hey maar wacht dat
moet Kjer zelf dan ook wel weten. Ik hoorde dat het 60 euro per uur
kost om te huren, maarja als er 2x zoveel mensen als in haarlem komen
dan is het niet duurder per persoon.
Volgens mij moet ie een stuk groter dan in haarlem zijn. Het is eenvoudig te berreiken vanaf station Almere Parkwijk. Ik zal er van de week even langsgaan oke!
Sportcomplex de Toekomstgroep heet het.

saunders
Jan-01-07, 07:02 AM
chill! wil je dan ook ff de boel filmen daar? kunnen wij ook een beetje zien hoe het eruit ziet

ik las op streettrickz dat anis mssn ook komt, dat zou wel chill zijn, word die battle ten minste nog een beetje eerlijk als we kjer vs anis doen :smile:

T0M
Jan-01-07, 09:00 AM
Ja ik las het net ook! Lijkt me zo vet he.
Ik wil zeker wel mee payen aan z'n ticked om' hierheen te halen!

Rayzer
Jan-01-07, 09:25 AM
Damn! Kjer EN Anis is echt zo ongelofelijk gruwelijk!!!!!!!!!! cker dat ik daar wel wat geld voor over heb! :good: :smile:

EDIT: Nog gelukkig nieuwjaar iedereen he! Dat er maar veel nieuwe tricks geleerd mogen worden in 2007 :tongue:

Tatsumaru
Jan-01-07, 12:36 PM
Hm, ik ben dan wel benieuwd naar die zaal in Almere. Als je langsgaat inderdaad foto's nemen :good:

T0M
Jan-02-07, 10:14 AM
Hey daar.
Ik ben vandaag langs geweest. Even mijn Review :P
Ik sprak daar met een man, hij was veel anders dan dat ik van Haarlem gewend ben. Hij leek een beetje verbaast toen ik om het huren van de zaal vroeg. Hij zei me dat het normaal enkelt door de turnvereniging gebruikt wordt.
Natuurlijk wist ie niet wat tricken inhield en hij wilde er graag wat meer over weten. Ik gaf hem wat websites. Bilang.com en liet hem een Loopkicks Gathering filmpje zien in zijn kantoor.

Ik was bang dat hij net zoals die andere vent zou denken, stelletje jongeren die hier de boel komt vernielen :P Maar hij nam het gelukkig echt serieus.
Die 60,- per uur klopt niet. Hij zei dat we over de prijs konden overleggen.
Vanavond heeft hij een vergadering met het bestuur van de sporthal en hij zou het bespreken.

Oke de zaal zelf.
Op't eerste oog viel het me een beetje tegen. Het grootste deel van de sporthal is een normale gymzaal. Dat wist ik dus niet. Het turngedeelte is niet groter dan in haarlem. Het leek me zelfs kleiner. Maar een turnster daar vertelde me dat de pylovloer de officiele afmeting had (15x15 d8 ik) dus dat't niet kon. Verder is er zo'n foam pit. En een groote open vloer, das wel handig voor publiek. Hij vertelde me ook dat ze daar wel bankjes neer konden zetten voor mensen die enkelt willen komen kijken.

De zaal wordt dus door de Turnvereniging gebruikt door de weeks van 15.30 tot 21.00 en zaterdags TOT 17 uur. Zondags niet.. De overige tijden in de week is ie gewoon vrij en hij zei me al dat we dan wat over de sleutel moesten regelen (waarschijnlijk zijn we gewoon alleen dan..)

Goed me CAM was leeg, dus ik heb wat fotos met me mobiel genomen. Kijk hier maar eens:

http://img69.imageshack.us/img69/2554/dsc02652zo9.jpg
http://img481.imageshack.us/my.php?image=dsc02655yd3.jpg
http://img111.imageshack.us/img111/8410/dsc02656kn5.jpg
http://img124.imageshack.us/img124/6893/dsc02657el5.jpg
http://img161.imageshack.us/img161/2073/dsc02659qg2.jpg

Ohja ze hadden nog matten die even hoog als de pylovloer waren, die kunnen we dan rondom aanleggen zodat de vloer wat groter is (voor een aanloop ofzo) En die lange foto heeft een verkeerde perspectief he :p

- Tom

saunders
Jan-02-07, 10:52 AM
ey man chill dat je de boel ff onderzocht hebt :good:

die zaal ziet er best goed uit, en dat die mensen daar zo reageerden als je beschreven hebt bevalt mij al helemaal. ik zie een paar van die minitrampolines en springplanken, en dat is ook niet verkeerd. die gladde vloer bevalt mij wel, ivm windmills enzo, maar das mijn persoonlijke mening :tongue:.
als het idd niet zo vaak gehuurd word door non-turners en de prijs wel mee blijkt te vallen dan kunnen we langere sessies houden dan we gewend zijn.
dus dat klinkt allemaal wel goed imo :smile:

nogmaals bedankt tom

Tatsumaru
Jan-02-07, 11:56 AM
Klasse dat je het even hebt onderzocht Tom :good::smile:

Ziet er goed uit, misschien in de toekomst die zaal een keer proberen.

Rayzer
Jan-02-07, 01:07 PM
Ziet er inderdaad goed uit!

super chill als de prijs daar ongeveer gelijk zou worden als in haarlem, duimen dus :smile:

Lekker dat je dat ff heb geregeld Tom:good: hopen dat et mogelijk is om te huren.

achie
Jan-02-07, 03:24 PM
hello!
friday from 13:00 / 16:00
the fee is 5 euro(das als anis niet komt)

en heb deze mensen als het nie klopt zeg me ff

Arjan vos
yannick mol
elias saebu
erling kostman
filip vejzovic
vincent liu
giovanni boerjan

Cameraman ! Otis kadmaerubun.

Xaero
raizn
YMG
Blacka
youssef
AFG_Trixter
Tom-nick
saunders=brendan
Nick Kraakman=rayzer
Jwizzman

en niet vergeten er zjjn nog loopkicks shirt's te koop
i trick shirt's zwart en wit 20 euro

saunders
Jan-03-07, 05:11 AM
locatie haarlem?

achie
Jan-03-07, 07:35 AM
Kennemer Sportcentrum, ijsbaanlaan 4A in Haarlem.(SIOS)
10 min lopen van treinstation bloemendaal

saunders
Jan-04-07, 10:38 AM
mijn broertje wil ook mee, om mee te trainen, kan dat nog? (zijn naam is jackson btw)

achie
Jan-04-07, 04:30 PM
cool ;)

Tatsumaru
Jan-05-07, 09:28 AM
En hoe was het? Jammer dat ik niet kon, ik had het graag gezien. Hopelijk was 't fun :good:

Rayzer
Jan-05-07, 11:42 AM
Jah het was zeker leuk! :good:

echt zieke shit werd er gegooid daarzo! te veel goede gasten bij elkaar gewoon :cool::smile:
En et was ENORM druk, maar toch kwam iedereen gwoon goed aan de beurt enzo.

Was wel goed Achmed dat je ff zei dat iedereen vanuit die ene hoek moest gaan, anders was et zeker chaos geworde:good:

Zeker vet om Kjer en de mensen die met hem mee waren is live in actie te zien, ze waren allemaal echt gewoon facking goed :smile:

Zou vet zijn om zo een meeting in een grotere zaal te doen (als mogelijk) zodat er ook wat meer ruimte is voor de mensen met wat minder "skillz".

Het was gewoon heel vet (ook goeie muziek dit keer:cool: ) en jammer dat jij er niet was Chris, je had et ook zeker wel vet gevonden!

Ifrit
Jan-05-07, 11:50 AM
het was inderdaag het vet man
heel veel goede trickers bij elkaar da was egt vet om te zien
en ik lande dubbele cork om mijn kniee had hem egt bijna haha
maar zou vet zijn als we weer nsel een x doen

saunders
Jan-06-07, 03:58 AM
zeker zieke shizzle gisteren, team streettrickz en asura zijn echt niet normaal meer zo fakking goed haha. en die sideflips van julian waren ook niet normaal meer :smile:

alleen jammer dat we niet gingen battlen

achie
Jan-06-07, 08:05 AM
www.youtube.com/watch?v=ylE57AS5OGc

Tatsumaru
Jan-06-07, 08:23 AM
Vette sampler achmed :good: Ik heb wat gemist :(

Heb je ergens een downloadbare versie? :smile:

Ewasiuk
Jun-26-08, 02:30 AM
This is gonna be fucking awesome!