View Full Version : Summerfeelings Sampler
Spindeldjur
Apr-19-06, 03:49 AM
I went out on my backyard yesterday and made a small sampler. I can feel the summer!
The weather was so fine, and i felt that i had to test some tricks that i havnt been able to do before. Some gainers. :tongue:
Well i hope this sampler can give you all some summerfeelings!!! :tongue:
Take care!
http://www.youtube.com/watch?v=nyRwlIfw7LM
darkstrike_ra2
Apr-19-06, 07:30 PM
i liked it.
Oh, it got a Great summer feeling,..
dude, where ya live?
cus in Gothenburg the grass is all mushi and wet,.. which sucks for tricking.
I hope the grass dries up here so that I culd release some footage,..
but im still a noob, but ill do my best.
.:Take care:.
Fortunez
Apr-20-06, 11:19 AM
Haha, And I was tricking with you on monday :D
Come over to mockfärd someday and we will do "Wallflips in mockfjärd 4" :D
Good stuff
Spindeldjur
Apr-20-06, 11:47 PM
Thnx! =D
Keso: I live in Gävle, (i feel that i have to write this in english, though you are from sweden), someone might get angry with me if i take it in swedish =P. We should trick together sometime! =D
Fortunez: Indeed!! =D Haha, thats for sure man! I should get over to your place when all the grass is dry again, and then we'll do that Sampler! =D
Peace Man!
dont bother wrinting in english.
Jag har några kompisar som bor i sthlm, tar det lång tid att ta tåget til Gävle?
För jag kan ju besöka mina kompisar i sthlm nån dag och sedan åka upp till Gävle...
Ha det Gött
Nice video!!!
You have quite alot of samplers dont you :D
Spindeldjur
Apr-21-06, 04:16 AM
:tongue: God Damn!!
Keso: Klart som fan att du ska komma och träna! :punched: Det tar ju max två timmar med bil från stockholm till Gävle, så med tåg går det undan! Kostar inte farligt mycket heller! Då kan ni få träna i lokalen också om ni vill, om vi kommer över ens om en dag? Vi tränar i Gymnastikens Hus, en riktigt grym lokal! =D Vore jäkligt roligt!
Vince: Haha! Yeah i have.. But most of them looks just the same..? I dont have so many clips.. But now when the summer is here again, there will be some more! Maybe i will erase all the old ones and bring up some new shit.. :dead:
Take care men!
NoSpineMan
Apr-21-06, 05:45 AM
haha, wollnüss? wallfuck?
Spindeldjur
Apr-21-06, 05:48 AM
Haha wtf?! =P
Wollnüss is a friend of mine, and his full name is "Simon Woll Söder", but i prefer to call him Wollnüss, and that stands for "Whole Nut" in german.. Kind of! Haha!
Grymt, jag tränar i Gymnastikens hus, fast i Göteborg =D
Låter fint, med tåget å så.
Vi kan ju spåna lite på ett datum, måste få min lön först =P
Kanske kan ta med mig någon från zamurai oxå...
www.zamurai.se
- movies -
password: extreme
men jag kan inte lova något...
Puss å kram =P
Spindeldjur
Apr-24-06, 06:28 AM
Haha det låter ju helt underbart! =D
Absolut! Våra ordinarie tider är lagda på Måndagar, Tisdagar, Torsdagar.. Men vi brukar även vara där på söndagar, och så ofta vi kan =D hah.
Det vore jäkligt roligt om ni ville komma och träna! Kul med nya människor! ;D
Ja det kunde ju vara väldigt intressant! Jag har hört talas om Zamurai men aldrig sett något av dem =P Ska kolla på länken du gav mig.
Jag har en kompis på gymnastikens hus som heter Joel, du kanske känner honom? Han berättade om Zamurai och det var tydligen någon av hans kompisar som var, eller har varit med? Så han skulle nog tycka att det var roligt om någon av dem följde med =D
Vi håller kontakten tycker jag!
Hare bra! ;D
Wow, swedish looks like gobble-de-gook with bullet holes over some of the letters. >_>
Nice samp - I like your gainer flashes and moonkicks. :D
Spindeldjur
Apr-25-06, 12:47 AM
Haha Rook!!!
No one have ever defined swedish in such a wonderful way!! I think im in love with you!
Thanks man! :tongue: Im glad that you liked it.
Take care!
jonatan
Apr-25-06, 04:10 PM
aah mysig sampler :)
hm det är ju typiskt att alla ska bo så utspritt. jönköping här!
Spindeldjur
Apr-27-06, 05:19 AM
jonatan:
Ja det är förjävligt, meen sommaren medför ju vissa förenklingar om man nu skulle vilja träffas och tricka tillsammans över en helg eller så?! =)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.